Verhaal
Michel Brookhuis
Account Manager S&O
Uitdagingen en een nieuwe functie
Het is een gloednieuwe functie binnen Aqua+: account manager Service en Onderhoud. En die wordt sinds kort ingevuld door Michel Brookhuis. Hij voelt zich na een paar weken al goed in zijn vel op de hoofdvestiging in Goor. “Ik merk dat het een familiair bedrijf is waarin de bereidheid optimaal is om elkaar voort te helpen”, zegt Brookhuis. Aqua+ was zeker geen onbeschreven blad voordat hij in dienst trad. “Ik heb zo’n zeven jaar bij Wouter Witzel in mijn woonplaats Losser gewerkt. Wij leverden vlinderafsluiters aan Aqua+, toen viel mij de gemoedelijke sfeer al op.”
Tijd voor verandering
Versnellende factor in zijn komst naar Aqua+ was Kristel Konst (manager HR). Met haar werkte Michel al samen bij Wouter Witzel, waar Brookhuis belandde na zijn studie bedrijfskunde in Enschede. “Het spookte al een tijdje door mijn hoofd dat ik wat anders wilde. Mijn vrouw is begin dit jaar bevallen van ons eerste kind, dan verandert er veel. Ik besloot Kristel eens te bellen en toen ging het snel.”
Van reactief naar proactief
Account manager Service en Onderhoud prijkt er dus vanaf 1 november op zijn visitekaartje. Een nieuw werkveld met nieuwe uitdagingen. Brookhuis: “De huidige account managers zijn vooral bezig met het binnenhalen van nieuwe projecten. Dat doen ze zo goed dat het vervolgtraject van relatiebeheer en dienstverlening eigenlijk niet meer te behappen was. Dat gebeurde vooral reactief. “Is er wat aan de hand, dan lossen we het op”, zo was de houding. Ik wil proberen dat proactief te maken. Bekijken hoe de huidige situatie is en voorsorteren op eventuele toekomstplannen, bijvoorbeeld.”
“Ik merk dat het een familiair bedrijf is waarin de bereidheid optimaal is om elkaar voort te helpen.”
Grote variatie
Vooral de variatie in de klantenkring van Aqua+ spreekt Brookhuis enorm aan. “Een enorm project als Booking.com is natuurlijk fantastisch. Maar ook een vastgoedbeheerder met 48 panden heeft zo z’n uitdagingen. Zo sta je in een papierfabriek dan weer in een groot distributiecentrum. Dat vind ik prachtig.”
Hart verpand aan Losser
“Toekomstwensen? Ik kan wel van alles gaan roepen, maar laat ik eerst mijn draai maar eens goed zien te vinden. Wat ik eerst wil, is me meer verbreden en verdiepen in het installatiewerk dat Aqua+ levert. Ik heb er natuurlijk wel iets affiniteit mee, maar ik wil een volwaardige technische gesprekspartner worden voor klanten. Met hulp van mijn collega’s gaat dat lukken, daarvan ben ik overtuigd.”
Wil jij ook werken bij Aqua+? Solliciteer!
Leergierig. Flexibel. Collegiaal. Klantgericht. Zijn deze kenmerken jou op het lijf geschreven? Dan zoeken we jou als onze nieuwe collega. Kijk snel of één van de vacatures jou aanspreekt.
Stuur een e-mail of bel naar 0547 286 000